Mi-am redobîndit integritatea telefonică

După mai mult de un an în care am fost jefuit de mai mult de 400 de euro băgaţi în fundul ăstora de la Smartcall, de ieri am revenit la normalitate. Ceea ce părea un tertip mîrşav prin care ăştia diasporici să cumpere credit ca să nu poată fi sunaţi din ţară, s-a dovedit o ţeapă din partea vechiului operator de internet la care am fost abonat. De acum, pot să mă bucur din nou de calitatea unor convorbiri telefonice moca, prin ajutorul involuntar al noului furnizor de servicii de internet, anume Orange.

Concret, Smartcall este o companie de telefonie al cărei obiect de activitate îl reprezintă convorbirile de tip VoIP (Voice over Internet Protocol). Astfel, eu mi-am cumpărat de la Bucureşti chestia asta, pe care am legat-o la router-ul de internet. În ea am introdus un telefon de casă normal, am configurat niscaiva setări şi din februarie 2008 am telefon fix de Bucureşti în casa din Spania. Adică mă duc, iau telefonul şi formez normal, la tarife pe fix de 2 cenţi ziua şi 1 cent seara.

Problema pe care o avusesem cu puţanpistă.com era că cine mă suna putea să mă audă, numai că eu nu. Am zis că e de la Smartcall, am făcut reclamaţii, nu s-a rezolvat nimic şi am lăsat-o baltă. Trebuia la cîteva săptămîni să mai bag credit ca să pot suna numai eu. Dar de acum, totul s-a rezolvat şi ieri am primit primele două telefoane pe care le-am auzit. A fost un moment magic.

Chestia foarte mişto la treaba asta este că cine posedă în România celebrul abonament nelimitat la Romtelecom, poate să mă sune fără să plătească nimic în plus. Numerele acestei companii sînt de forma 021.569xxxx şi sînt taxate la fel ca orice număr Romtelecom, nicidecum ca o altă reţea (RCS, de pildă).

Aşa că cine-mi ştie numărul despre care vorbesc, de azi înainte se poate da în stambă. Cei care nu-l ştiu, pot încerca cele 9999 de variante de la 569.0001 la 569.9999, pînă o să mă nimerească la telefon. :d
Indiciu folositor: 569.0000 este numărul Departamentului de Relaţii cu Clienţii.

Similar Posts:

Am feisbucul meu, sînt pi-o-nier
Primul an

Comments 5

  • Mai raman 9998 de variante. Nici nu sunt multe. Cred ca ia mai mult decat 10 zile lucratoare sa le faci. Si sa ai si nervii de otel.

  • N-am inteles: ti-ai luat fix de la Orange !?

  • ^ Nu, mi-am luat net de la Orange. Fixul îl aveam demult de la Smartcall.

  • Apropo de telefonie…

    Regina Elisabeta a II-a, George W. Bush si Traian Basescu mor si ajung in Iad. La un moment dat, Elisabeta:
    – Mi-e dor de Anglia ! Vreau sa sun in Anglia sa vad ce face toata lumea acolo.
    Suna regina, vorbeste cam 5 minute si apoi il intreaba pe Diavol:
    -Cat iti datorez pentru convorbirea asta?
    -5 milioane lire.
    Scoate regina un cec de 5 milioane lire si se duce la locul ei… Dupa cateva momente, Bush, foarte gelos, tzipa:
    -E randul meu! Vreau sa sun si eu sa vad ce se intampla in Statele Unite, ce face toata lumea acolo!
    Suna Bush, vorbeste cam 10 minute, dupa care catre Diavol:
    -Cat iti datorez pentru convorbirea asta?
    -10 milioane $.
    Bush, cu o privire taioasa, scoate un cec de 10 milioane de $ si se duce la locul lui…
    Vazand acestea, Basescu, si mai gelos, incepe sa tzipe:
    -Vreau sa sun in Romania , sa vad ce face toata lumea acolo! Vreau sa vorbesc cu ministrii, cu deputatii, vreau sa vorbesc cu toata lumea!
    Suna Basescu in Romania, sta la telefon vreo 2 ore, vorbeste cu toate neamurile, cu toti prietenii, cu toti deputatii si ministrii… Dupa ce termina de vorbit, se pregateste sa-i plateasca Diavolului:
    -Scuze, am stat cam mult… Cat iti datorez?
    -Un dolar…
    -Poftim?!?!? Doar un amarat de dolar??
    -Pai, da… Ca daca suni dintr-un Iad in alt Iad, e convorbire locala…

  • Supararea ta este pe cei de la New Com Telecomunicatii SA – NCT (Injoy), NetMaster Communications – NTM (Smartcall) a fost achizitionata in mai 2008 de NCT faptic iar scriptic nu mai exista din septembrie 2009, de atunci a inceput sa se duca de rapa. Au desfiintat departamentul de suport din Bucuresti si l-au mutat la Ploiesti. Baieteii de acolo habar nu au pe ce lume se afla,,,nu ai cum sa ai pretentii la ei atata timp cat mai marii companiei nu stiu ce vand (vorba aia….pestele de la cap se impute). Candva NTM era o firma mica (o gasca) unde toata lumea isi dadea interesul sa rezolve problemele. Dupa vanzare au plecat angajatii vechi rand pe rand…cei care au ramas nu si-au mai primti salariile si uite asa ceea ce a fost Smartcall s-a pierdut :(. Calitatea convorbirii nu mai poate fi aceeasi pt ca NCT nu isi plateste facturile catre furnizorii din Ro si atunci apeluri sunt rutate prin alti operatori….din acest motiv mai ajung si pe campii! 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.