Te-am sunat să-ţi spun că întîrzii

Mai ţineţi minte faza cu oamenii ăia care au rămas la sol după ce li s-a spus să meargă la aeroport cu două ore mai tîrziu, că avionul are întîrziere, astfel pierzînd check-in-ul? Se pare că au făcut o reclamaţie companiei Blue Air, că au cîştigat şi că li s-au returnat banii. Acuma despre care bani e vorba, voi afla zilele următoare şi vă voi spune, că e foarte interesant.

În acelaşi peisaj, mă sună dis-de-dimineaţă o voce suavă şi sexy de la Call Center Blue Air să-mi spună că apropiatul meu zbor va avea o întîrziere de 60 de minute faţă de ora stabilită, nespecificîndu-mi momentul în care trebuie să fiu la aeroport pentru facturare de bagaje. O întreb acest lucru şi-mi zice, cum era de aşteptat, cu două ore înainte de zbor. Un om prost ce înţelege din ambiguitatea asta? Că el normal avea avion la 10 şi se ducea la 8 acolo. Dar cum l-au sunat să-i spună că e la 11, face el un calcul mic, două ore înainte de zbor, deci… la 9. NU! TOT LA 8, cu 2 ore înainte de zborul oficial, aşa cum era planificat! Şi, cum n-aveam nimic de făcut, m-am apucat să-i înşir toată povestioara minunatei voci de la telefon, care habar n-avea de acest lucru. Dar acum ştie, o să le zică şi celorlalţi şi o să trăim fericiţi pînă la adînci bătrîneţi.

Drum bun!

Similar Posts:

De ce aţi ales Blue Air ?
ANAF Mall

Comments 4

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.