Blogul ăsta a ajuns de ceva vreme să fie un fel de loc de dat cu capul. Atunci cînd mă lovesc de cîte vreo problemă, dau aici cu user-ul şi parola şi mă apuc să scriu. Nemaifrecventîndu-l în ultimul timp, diferitele nemulţumiri s-au concentrat pe problema avioanelor şi a companiilor aeriene.
Dar, de data asta, apropiindu-se sărbătorile de iarnă, e loc şi de un articol pozitiv.
Pe scurt povestea stă în felul următor:
Am cumpărat bilet pentru două persoane cu Blue Air. Acelaşi cod de booking, acelaşi traiect, acelaşi [insert here ce vrei tu]. Toate bune şi frumoase pînă în momentul realizării check in-ului online, unde calculatorul (în lipsă de cunoştinţe sentimentale între persoanele care călătoresc) a alocat locuri separate în avion. Logic şi la mintea cocoşelului este că atîta timp cît doi oameni cumpără un bilet laolaltă, îşi şi doresc să zboare unul lîngă celălalt, fără a mai cheltui nişte bani de pomană pentru nişte locuri în avion.
Moment în care am dat un twit.
Şi ce să vezi? A doua zi primesc răspuns la twit de la Blue Air în care mi se spunea să le trimit un email pentru a soluţiona problema apărută. Cine s-ar fi gîndit că totul o să se rezolve atît de simplu? Nimeni. Şi uite că totuşi locurile au fost schimbate nu doar pentru dus, dar şi pentru întors – bonus din partea companiei.
Acum nu mai am decît un singur dubiu: ori s-au călit flagrant după treaba asta antologică, ori chiar încep să se mişte lucrurile. Sper totuşi să fie ambele variante. 🙂
Sa dea domnu` sa fie bine a nu fie rau 🙂
Sa incepem sa ne obisnuim cu normalitatea zic eu.