Cum să-ţi faci ţara de rîs şi de bătaie de joc

Spania. 2011. Televizor. Publicitate. Apare o reclamă cu un băiet într-un campus universitar care ajunge în faţa listelor cu cei care au luat sau picat un oarecare examen (să presupunem totuşi, făcînd un artificiu de calcul, că e examenul vieţii). Imaginea începe să coboare, urmărindu-i privirea cum coboară, căutîndu-şi numele pe listă. În această reclamă apar 8 picaţi (suspenso) şi 2 care au trecut (aprobado). El, pe numele de scenă Jorge (pronunţat “Horhe”), e unul dintre cei care au tocit şi luat, explicîndu-ni-se apoi că noul tarif XS 6 are nu ştiu ce avantaje, rahat, bla.

Dacă luăm ca atare spotul publicitar, putem să considerăm că studenţii spanioli au o rată de promovabilitate de 25%. Nu ştiu şi nu mă interesează care e procentul spaniolilor care iau examene, dar ştiu că învaţă ca sparţii o grămadă de teorie şi per total tot proşti sînt. Aşa să le ajute Dumnezeu, că tare se pricep să-şi facă înşişi publicitate.

Similar Posts:

Eşti bou ? Acum poţi bea cafeaua ta !
Ce este paellera ?

Comments 1

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.